سما إلحب
انت غير مسجل لدي اسرت سما الحب نرجو منك التسجيل وشكرا لتشريفك الي موقع سما الحب تحيات اداره سما الحب (محمد) او قم بتسجيل دخولك و لك فأئق الاحترام
سما إلحب
انت غير مسجل لدي اسرت سما الحب نرجو منك التسجيل وشكرا لتشريفك الي موقع سما الحب تحيات اداره سما الحب (محمد) او قم بتسجيل دخولك و لك فأئق الاحترام
سما إلحب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

سما إلحب

منتــــديـــأتـ سمـــا إلــحــب .ضــع قلــمك يبـــرز أجــمل مقــالأتـــه. تحــيــأتي إداره ســما إلحــب

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اقول حاجه للقلب الحزين

كاتب الموضوعرسالة
ساكن الاحزان
مـ،ـنـ،ـتـ،ـ،ـديـ،ـ،ـأت سـ،ـ،ـمـأ إلـ،ـ،ـ،ـحب
مـ،ـنـ،ـتـ،ـ،ـديـ،ـ،ـأت سـ،ـ،ـمـأ إلـ،ـ،ـ،ـحب

اقول حاجه للقلب الحزين Empty
مُساهمةموضوع: اقول حاجه للقلب الحزين   اقول حاجه للقلب الحزين Icon_minitimeالجمعة مايو 22, 2009 6:22 am

واقول حاجه للقلب الحزين المجروح متاخدش الدنيا كدة وتقول ان مفيش حد كويس لاء فى كتير بس نصيحه منى عامل الناس بمعاملتهم وراعى ربنا فى تصرفاتك وضميرك ثانيا وربنا حيصلحلك الحال الدنيا يا ما بتعلم بس الشاطر الى يستفيد من خطاءه ويتعلم منه ومش عيب ان الانسان يغلط ولا يضعف وحتى الجرح بيهد اه وميحسش بيه الا الى انجرح بس بيقوى والله انا مجربه وانجرحت من اقرب الناس ليا والى جرحنى انى كنت بضحى علشان اسعدهم وهما كانو يضحو علشان يهدونى بس انا مضعفتش و الحزن مبيهدش بيعلم والله بيعلم الانسان حاجات كتير وانه يمشى صح فى الدنيا ويتعلم ويبص لكل الى حاوليه

اقول حاجه للقلب الحزين
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» دموع قلبى الحزين