سما إلحب
انت غير مسجل لدي اسرت سما الحب نرجو منك التسجيل وشكرا لتشريفك الي موقع سما الحب تحيات اداره سما الحب (محمد) او قم بتسجيل دخولك و لك فأئق الاحترام
سما إلحب
انت غير مسجل لدي اسرت سما الحب نرجو منك التسجيل وشكرا لتشريفك الي موقع سما الحب تحيات اداره سما الحب (محمد) او قم بتسجيل دخولك و لك فأئق الاحترام
سما إلحب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

سما إلحب

منتــــديـــأتـ سمـــا إلــحــب .ضــع قلــمك يبـــرز أجــمل مقــالأتـــه. تحــيــأتي إداره ســما إلحــب

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

سوال لى الناس اللى فى المنتدا ويارب الكل يرد بصراحة

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الاصيل
مــديــر إلمــنــتـدي
مــديــر إلمــنــتـدي
الاصيل

سوال لى الناس اللى فى المنتدا ويارب الكل يرد بصراحة Empty
مُساهمةموضوع: سوال لى الناس اللى فى المنتدا ويارب الكل يرد بصراحة   سوال لى الناس اللى فى المنتدا ويارب الكل يرد بصراحة Icon_minitimeالسبت مارس 21, 2009 12:54 pm

هل الحب عند كل انسان و بنفس الدرجة ام الحب بيختلف بين الناس و القلوب و بعضها و هل الحب يستاهل انى الانسان يضحى بنفسة فى سبيل الحب ام هوا وهم ام فى حب حقيقى فى الحياه و يارب اعرف الاجابة منكم تحياااااااااااااااتى ليكم

الحب اعظم شئ فى الوجود بس هل الحب درجات ام ماذا

الاصيــــــــــل
ملكه الحب
مــديــر إلمــنــتـدي
مــديــر إلمــنــتـدي
ملكه الحب

مُساهمةموضوع: رد: سوال لى الناس اللى فى المنتدا ويارب الكل يرد بصراحة   سوال لى الناس اللى فى المنتدا ويارب الكل يرد بصراحة Icon_minitimeالسبت مارس 21, 2009 1:20 pm

الحب عند الناس اللى عندهم قلب بس مش بنفس الدرجة واكيد الحب يستاهل التضحية بس لما يكون حب حقيقى حد بجد
وطبعا يااحمد فى حب حقيقى بس من وجهة نظرى واللى انا شوفتة انة قليل جدا لما تلاقى حد بيحب بجد
تسلم على موضوعك الجميل واللى بية فكترنى بحاجات
تقبل مرورى
Admin
أسـير إلأحـزان
أسـير إلأحـزان
Admin

مُساهمةموضوع: رد: سوال لى الناس اللى فى المنتدا ويارب الكل يرد بصراحة   سوال لى الناس اللى فى المنتدا ويارب الكل يرد بصراحة Icon_minitimeالأحد مارس 22, 2009 8:11 am

انت عارف جوابي
هل الحب عند كل انسان و بنفس الدرجة ام الحب بيختلف بين الناس و القلوب و بعضها ؟
اكيد في اختلاف
هل الحب يستاهل انى الانسان يضحى بنفسة فى سبيل الحب ؟
دا لو في حاجه اسمها حب اصلا يصحبي الحب في زمنا كلمه مجرده من اي احساس وكل واحد بيقولها عيل لسه طالع من يومين طلع بيحب للاسف محدش في الزمن دا يعرف يعني ايه حب تقبل مروري حبيبي
https://smael7op.yoo7.com
الاصيل
مــديــر إلمــنــتـدي
مــديــر إلمــنــتـدي
الاصيل

مُساهمةموضوع: رد: سوال لى الناس اللى فى المنتدا ويارب الكل يرد بصراحة   سوال لى الناس اللى فى المنتدا ويارب الكل يرد بصراحة Icon_minitimeالأحد مارس 22, 2009 10:20 am

اولا مشكورة ملكة على الرد الجميل دا انا معاكى فى رد علشان الحب الحقيقى قليل فى الزمن دا انما محمد حبيبى انا مش معاك فى انى مفيش حب الحب موجود بس للى يحب بجد و اللى عنده قلب و مشاعر و احساس اكيد لازم يحب حب حقيقى تالت حاجة انتو منورين الموضوع
Admin
أسـير إلأحـزان
أسـير إلأحـزان
Admin

مُساهمةموضوع: رد: سوال لى الناس اللى فى المنتدا ويارب الكل يرد بصراحة   سوال لى الناس اللى فى المنتدا ويارب الكل يرد بصراحة Icon_minitimeالأربعاء مارس 25, 2009 3:39 am

دا يبقي حب من طرف واحد او ممكن يكون حب من طرفين ونادر الوجود وبعدين الحب بيجي بعد الجواز كل الي بيحصل دا لعب عيال تقبل مروري حبيبي
https://smael7op.yoo7.com
الاصيل
مــديــر إلمــنــتـدي
مــديــر إلمــنــتـدي
الاصيل

مُساهمةموضوع: رد: سوال لى الناس اللى فى المنتدا ويارب الكل يرد بصراحة   سوال لى الناس اللى فى المنتدا ويارب الكل يرد بصراحة Icon_minitimeالخميس مارس 26, 2009 12:42 pm

حبيبى مع احترامى ليك بس اسمحلى اقولك انت غلط عاوز تفهمنى انى الحب قبل الجواز مالوش اى اهتمام انت غلطان كتير خدو بعض عن الحب مع تحياتى ليك يا حمادة لمة تيجى تتناقش فى حاجة زى دى ابقا تعالة نتكلم فيها لا انك مش فاهم اصلا ياريت تفهم قصدى
بنوته كووول
حبـــوبـ شـــغــأل
حبـــوبـ شـــغــأل
بنوته كووول

مُساهمةموضوع: رد: سوال لى الناس اللى فى المنتدا ويارب الكل يرد بصراحة   سوال لى الناس اللى فى المنتدا ويارب الكل يرد بصراحة Icon_minitimeالخميس مارس 26, 2009 1:06 pm

هل الحب عند كل انسان و بنفس الدرجة ام الحب بيختلف بين الناس و القلوب و بعضها ؟
هو اكيد بيختلف بين الناس والقلوب
هل الحب يستاهل انى الانسان يضحى بنفسة فى سبيل الحب ؟
اكيد بستاهل او بمعنى اصح الانسان الى بحبه لو متاكه ان هو بيحبنى بجد اكيد هضحر بنفسى بدون تردد او تفكير
ميرسى بجد على التوبيك الرائع ده
تقبل مرورى
بنوته
ملاك الاحزان
مــديــر إلمــنــتـدي
مــديــر إلمــنــتـدي
ملاك الاحزان

مُساهمةموضوع: رد: سوال لى الناس اللى فى المنتدا ويارب الكل يرد بصراحة   سوال لى الناس اللى فى المنتدا ويارب الكل يرد بصراحة Icon_minitimeالجمعة مارس 27, 2009 6:44 am

حبيبى مع احترامى ليك بس اسمحلى اقولك انت غلط عاوز تفهمنى انى الحب قبل الجواز مالوش اى اهتمام انت غلطان كتير خدو بعض عن الحب مع تحياتى ليك يا حمادة لمة تيجى تتناقش فى حاجة زى دى ابقا تعالة نتكلم فيها لا انك مش فاهم اصلا ياريت تفهم قصدى

ههههههههههههههههههههههههههههههههه هوه كدا يا اصيل مش فاهم
يلا تجريح بقا هيه كدا كدا خربانة tongue
الاصيل
مــديــر إلمــنــتـدي
مــديــر إلمــنــتـدي
الاصيل

مُساهمةموضوع: رد: سوال لى الناس اللى فى المنتدا ويارب الكل يرد بصراحة   سوال لى الناس اللى فى المنتدا ويارب الكل يرد بصراحة Icon_minitimeالجمعة مارس 27, 2009 4:28 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

تعالة اية بس انا كنت عاوز رايك انت يا حوبى Wink

سوال لى الناس اللى فى المنتدا ويارب الكل يرد بصراحة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» عوردة اللى الحياه
» القلب اللى جرجناه
» عندما تتألم وتجرح من أعز الناس هل تفكر بالإنتقام
» لو اقرب الناس ليك ادالك ايدية تكتب كلمة واحدة ...تفتكر حتكتب علي ايدية اية ؟